Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar.

Hungerspelen igår var underbar. Dock synd att de var tvungna att ta bort så många scener. Tre minuter extra för att flika in lite fler repliker lite här och var hade inte skadat. Faktiskt. Men I regret nothing.

Var nere på stan med Hannah idag. Vi gjorde ingenting speciellt. Det var så mycket folk och så mycket ljud att man knappt kände sina egna hjärtslag och hon fastnade vid spårvagnsdörrar. /I hela mitt liv har jag försökt att tänka själv /men jag kommer inte längre utan din hjälp.
Om ett par minuter ska jag sätta mig och se på "Resan till jordens mittpunkt". Se på perfekta Josh Hutcherson.


Man hittar mycket fint på tumblr.

|Avtryck|

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0