Vi rör oss ni står still

Jag slänger in ett ytligt test för de som vill döda lite tid och veta mer om mig.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Smeknamn: Har inget men ibland vill jag kallas för Mi
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Va? Många
Beroende av: Håkan Hellström och Instagram
Vad tror folk om dig?: Dom tror nog att jag är ganska konstig
Stämmer det?: Ja
Vad får du oftast komplimanger för?: Hm.. Jag lyssnar inte till komplimanger
Vad säger du för att imponera på någon?: "Min pappa är rik, vill du hångla?"
Hur imponerar man på dig?: Var annorlunda
Brukar du skratta för dig själv?: Ja
Var bor du?: Folk kallar det i alla fall för Göteborg
Trivs du där?: Ja ja ja
Äger du några converse?: Jadå
Sprit, cider, vin eller öl: Alkoholfri cider
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Mainsteam
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Emelie" eller bara "hej"
Vem ringde du senast?: Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: "Ja, okej vi hörs!"
Antal timmar sömn inatt: Fyra tror jag
Sov du ensam: Ja
Vem delade du täcke med senast?: Lillebror
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag har Håkan/Kent/BD i lurarna
När blev du fotad senast: Tidigare idag
Hur känner du dig nu: Jag vet inte riktigt, saknar
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, tror jag
Vad tycker du om fötter: Usch
Vad saknar du: Folk
Hade du en bra kväll igår: Minns inte ens vad jag gjorde igår... Eller jo, den var okej
Favorit dryck på morgonen: Te
När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent
Är du blyg?: Ja, något så fruktansvärt
Sysslar du med någon idrott: Volleyboll
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev är fint (skriver ett nu faktiskt)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Förälskelse dock
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet väl inte jag. Jag skulle nog göra allt som inte tjejer får
Är du nöjd med ditt liv: Jo
Är du bortskämd: Det tycker jag inte, inte materiellt
Vad gör du i morgon: Träffar världens finaste
Vad är det värsta du vet?: Oj
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Beror på vad det är för slags vecka. Men inte så mycket
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vad är egentligen en bra förebild?
Vad längtar du till?: Den kommande sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Tror jag nog, ja
Vad använder du för shampoo?: Det som står närmast
Vad är det finaste du fått?: Materiellt? Min kamera
En speciell dag du minns: Håkan konserten, West Cost Riot, Liseberg förra året
Tycker du om någon just nu: Ja
Du samlar på: Tankar
Gröna eller röda äpplen: Röda
Gillar du golf: Haha, nej men minigolf
Vilken tid gick du upp idag: Åtta:nollnoll
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Jadå
När grät du senast: Hm, igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle ta lite av pengarna och köpa saker, sen skulle nog mamma få
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, inte alls
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11, kanske
Har du piercing: Tyvärr inte
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Beror på vem man frågar
Är du flygrädd: Ibland
Är du musikalisk?: Haha, ibland
Vad dricker du helst när du är törstig: Te, vatten
Vilken är din favoritglass: Vanilj, kanske
Tror du på ett liv efter döden: Hoppas lite
Tycker du om sushi: Nja
Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll, utan tvekan kväll
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön/grå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ibland
Röker eller snusar du: Fy nej
Har du skrivkramp nu: Nejdå
Favorit låt just nu?: Just exakt nu på sekunden? Skinny love - Bon Iver
Vad ska du göra nu?: Testa ett nytt spel som jag laddade ner förut
Saknar du någon speciell?: O ja
Vem?: Folk
Vad heter din bästa vän?: Hmhm, jag har några par (Nazanin Hannah Shanin)
Är det här kul?: Ja, kiknar nästan

|Avtryck|

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0