Ser du skuggorna, det betyder att vi finns./ Mer än i bara våra tankar. Fast världen är lite finare från här.

Jag är så otroligt duktig på att uppdatera. | Det snöade imorse och nu är marken täckt av helt perfekt kramsnö. Var helt enkelt tvungen att gå ut med lillebror tidigare och ha snöbollskrig.

Var på stan igår med mamma och drack fancy "kärleks te" på mysiga fik och köpte onödiga saker. Men det är ju så svårt att låta bli! Och särskilt när man råkar på finfina tröjor som kostar endast tjugo riksdaler.
Har även en ny plan för hur mitt hår ska komma att se ut i framtiden. Ska på nästa lov bleka det tills det blir "platinablont"/vitt och sedan ska det färgas ljusblått. Låter helskumt men jag tror starkt på det.

|Avtryck|

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0