“...Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.”

[Tomheten är det som skrämmer mig mest. Det är inte ens tyst längre./ Fumlar efter vad som är verkligt. Ingenting är rätt och ingenting är fel. Det finns ingenting förutom i våra huvuden, och det dödar oss./ Långsamt, försiktigt, fast besluten om att ingenting ska överleva. Det spelar ingen roll ändå; vi skulle inte ha levt så länge till.]
//
Dagen har varit mycket, mycket seg. Har så tråkigt att jag lika gärna kan dö nu. Eller inte dö kanske; bara inte leva. Går nog till skolan imorgon oavsett hur jag mår, för jag orkar inte sitta hemma en dag till.

|Avtryck|

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0