Livet innan det kunde jag, utan och innan. Jag kunde haft det så för alltid.

Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans. Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam. Och alla vill väl ha dig nu. Dom har ju väntat på det här /Och jag hatar att jag älskar dig. Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig [Dunk Dunk Dunk]
//
Nej det blir nog ingen skola för mig idag. Mår för jävla illa. Tror att jag drömde inatt, fast det var nog verklighet. Det var i alla fall den skitigaste verkligheten jag vaknat upp till på länge.

|Avtryck|
Anonym

Älskar hur du skriver. Det är så fint.

2012-01-24 @ 21:00:53
Linnéa

Det skulle ha stått 'Linnéa' som namn på den andra kommentaren. Vet inte vad som gick snett ):

2012-01-24 @ 21:01:51

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0