Live is for dreamers.

Sitter i sängen med mobilen i handen och vill inte sova. Har inte haft varken tid eller ork till att skriva någonting intressant här; men nu tyckte jag att det kunde vara dags för en mobilblogg.

Var på öppethus på en skola som jag förmodligen kommer att börja på igår. Den verkar bra och jag ser underligt nog fram emot att börja där. Efter det åkte vi till Mediamarkt. Lämnade med en Canon EOS 600D. Fy satan vad jag älskar den! Den känns så förbannat perfekt. Uhuh.
Ikväll var jag ute med familjen och firade lite. Mysigt var det. Fick ett otroligt gulligt brev ifrån lillebror! /Ni ska få bilder nästa gång jag bloggar från datorn./ Och imorgon har jag funnits 14 år på den här planeten.

|Avtryck|

Ge mig en kyss innan du går; en kyss att bygga en dröm på:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0